scrapperidoo

******

zondag 21 juni 2015

Het vijfde enige echte kleurboek voor volwassenen

Het vijfde enige echte kleurboek alweer, wat een leuke kleurplaten staan in dit boek. Geen wonder dat het zo populair is! De diversiteit van de platen is groot, bloemen, abstract  genoeg om je uit te leven!
 en dat voor maar 9,95! dat is uren kleurplezier! hier een link van waar je hem kan kopen
http://www.bol.com/nl/p/het-vijfde-enige-echte-kleurboek-voor-volwassenen/9200000040332205/

Ik heb op twee manieren gekleurd in dit boek: met potloden  met stiften, omdat ze zo lekker vrolijk kleuren, wat ik zelf erg leuk vind bij een abstracte plaat, je moet wel goed oppassen dat je niet te veel op een plekje kleurt, dan wordt het papier te nat en een beetje rul, maar dat heb je snel genoeg onder de knie waardoor de plaat mooi word. Bij deze heb ik diverse blauw en paars tinten gecombineerd, op een of andere manier wordt ik daar altijd erg vrolijk van!  Het boek laat zich goed openvouwen, tegen de naad aan is het wel iets lastiger kleuren, maar het zou nog gekker lijken als de tekening daar op zou houden.. dus liever een beetje priegelen om het voor elkaar te krijgen .



 De andere kleurplaat heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden en daarna gedoezeld. Ik vind bloemen altijd er g leuk om te kleuren en met deze potloden lukt het mij goed om wat diepte er in te krijgen. Ik heb twee kleuren rood gebruikt(roze rood tint) en twee kleuren groen, door meer of minder te drukken krijg je een intensere of lichtere kleur, het is leuk om in zo'n kleurplaat mee te spelen








Geen opmerkingen:

Een reactie posten