scrapperidoo

******

dinsdag 24 mei 2011

Dat is liefde!

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de trouwdag van mijn ouders. Ze waren afgelopen zondag 41 jaar getrouwd en dat verdiend natuurlijk een kaartje! Ik heb een digitale stempel van sliekje gebruikt. Wel een toepasselijk plaatje he?
De stempel ingekleurd met derwents, en restjes papier gebruikt. Om het papier achter het cirkeltje op te leuken heb ik het door een embossing mal gedaan. versierd met hartjes, strikjes en een perlen pen. Gezellig kaartje zo toch??





2 opmerkingen:

  1. Wat een liefde vol kaartje heb je gemaakt. Een enige stempel en leuk al die hartjes erbij. Die bloemetjes met het lint vind ik ook erg leuk gedaan. Hoop dat je ouders de kaart leuk vonden en een gezellige dag hebben gehad?
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een leuke candy geplaatst op mijn blog en gun deze iedereen van harte.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen