scrapperidoo

******

dinsdag 5 april 2011

fietsen over het spoor

Hallo,
wat is het druk de laatste tijd, ik kom soms amper toe aan knutselen, en foto's ervan maken voor mijn blogje. Maar hier weer een paar foto's van de zomervakantie die ik heb gescrapt. Het was een fietstocht over een oude spoorlijn, erg leuk. wilde de lo's een beetje speels en vrolijk houden, dat past het beste bij die dag!
Ik heb gebruik gemaakt van een vlinder stansje van avec en van marianne design, een randpons van Marha Steward en een grote bloem. De tekst heb ik uitgesneden en als mal gebruikt om te vullen met embossing creme van viva.
Bedankt voor het kijken!!




3 opmerkingen:

  1. Hoi Erna, bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog. Ik heb heel dun chipboard gebruikt, maar ook dit ging bij mij niet makkelijk hoor. Vooral bij de bocht van de hartjes bleef hij vaak steken en was mijn hartje misvormd. Ik heb de mooiste eruit gehaald en met de hand bijgesneden. Dus ik zou deze vorm niet aanraden, maar misschien gaat een rechthoek oid beter. Maar je chipboard moet echt NIET te dik zijn.

    Ik heb deze post ook gemist zie ik.
    Je LO's zijn erg leuk. Lekker vrolijk en leuk met die vlinders. Fijne avond, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Erna,
    Ik vind het ook leuk als er lay-outs mensen tussen zitten. Ze zijn leuk en stralen gezelligheid uit. Ja kan deze fietsen huren neem ik aan en waar? Het is met een zijspan en kunnen daar dan nog 1 of 2 personen opzitten?/
    Wij organiseren altijd familie dagen. Vandaar mijn vraag. Ik kom nog weleens langs en leuk dat je meedoet voor de Candy.

    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie lootjes heb je weer gemaakt mooi papier ook en lekker vrolijk.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen