scrapperidoo

******

zondag 24 januari 2010

Au... dus maar een foto uit de collectie


Hier even pech.
In mijn bedoeling van rugpijn af te komen nogal pech gehad.
De wandeling die ik nam gaf alleen maar meer problemen. Donderdag avond kon ik niet meer zitten van de pijn, dus vrijdag maar naar de dok.
Wat bleek??? Bekken scheef geschoten. Ik wist niet eens dat het mogelijk was.
Efin...ik kan dus niet zitten en niet knutselen.
En als ik ergens zin in heb!!!!!!!!!

Du nu maar laptop liggend op de bank erbij...je moet wat als je je verveelt!
Ik hoop dat het snel weer over zal zijn...het gaat al ietsje vooruit. ;-)

Vandaag een foto van de winter collectie die ik heb gemaakt. Vind het wel een mooi foto. Vandaar dat ik hem met jullie deel.

Tot snel maar weer,


Ern@

Geen opmerkingen:

Een reactie posten